tiistai 13. marraskuuta 2012

Kuulumiset ja arkistojen kätköistä! (kuvapostaus)

Vähän taukoa taas päässyt kertymään, ja siitä otan osasyyt itselleni. Olen niin sankari, että onnistuin hävittämään kameran uudenkin laturin, hups. Nyt yritän etsiä sitä tosissaan ja jos ei löydy, niin uusi tilaukseen. Tänään Jenni otti hyppyjä Vinhalla meidän kentällä, ja otin puhelimella videota, mutta tietenkään en löydä puhelimeen piuhaa. Ei oo mun päivä! Vinhalle kuuluu ihan hyvää, lauantaina piti olla valkku, mutta Cinna perui sen viimetingassa. Ensi lauantaina meillä on ekat kisat, jee! Eholle mennään ainaski 70cm hyppimään, ja katotaan fiiliksen mukaan jos jälkkärinä 80cm. Toinen mainittava asia, mä hyppäsin tänään Vinhalla muutamat hypyt! Hieno fiilis, en oo sillä saikun jälkeen hypännyt. Viimeviikko oli todella huono liikutusten kannalta, kamala ilma, liukasta ja kurasta. Tämän viikon Vinha on rankemmassa treenissä, ja tämän viikon liikutusohjelma on kutakuinkin tämän näköinen (Jenni voi tehdä muutoksia jos olin väärässä :D) :
MA: Ninni, kentällä reilun tunnin koulutreeni
TI: Jenni, hyppyjä kisoja varten
KE: Ninni, pitkä ja rauhallinen maasto, paljon ravia ja käyntiä, muutama laukkapätkä
TO: Ninni, vp tai kevyt läpiratsastus
PE: Sanna (??), torstaista riippuen kenttätreeni taikka suht rankka maasto
LA: Eho kisat
SU: Jenni/Ninni, rennompi päivä, venyttelyä ja jumppausta

Toinen asia oli tuo arvonta. Se piti suorittaa jo aikoja sitten, mutta palkintoja ei löytynyt Horse Showsta, joten etsimme sopivia palkintoja arvontaan. Tästä lisää loppuviikosta, anteeksi viivästys.

Tänään kaivelin hieman blogia ja selailin vanhoja postauksia, joten alle haluaisinkin lisätä omasta mielestäni prahaimpia kuvia kuluneilta kuukausilta. Tuli Habiherraakin kamala ikävä. Kaikille uusille lukijoille tiedoksi, Habi on entiten ylläpitohevosemme (2011 marraskuu - 2012 syys(vai elokuu)

Rallailua Raviskalla, Habi ja Jenni

Vinha ekaa päivää nyk, tallipaikassa

Urpot, Nata ja Vanja

Vinhavauva <3

Jenni ja Habi, treenit

Sanna ja ruusukesaalis

ralliiiiiiiiiiii, Vinha ja Hapsun pylly

rotta :DD

maailman kaunein <3

<3 !!!! Ikävä


Luotto rupesi kasvamaan kaikkien välille, Jenni Vinha ja Habi

EKAT LAUKAT SAIKUN JÄLKEEEN

Treenailua ennen Kemiötä, Juhalla

Pauli koutsaa ennen Kemiötä

Vanhoja koulukisakuvia, minä ja Vinha

Habi ja minä, kotireeniä

2011 joulu ja Habi <3 (+minä)


Aulangon kisat, Jenska Sanna ja Vinha. Tuli muuten voitto kotiin ;)


Nuutisen valkusta, minä ja Habi

Vinha ja Jenni raviskalla, 2010 ??


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti